Fellsskap – felelsskap – fellesskap

Den onde poeten har de siste dagene kost seg med APs vansker med å anskaffe en korrekturleser før de distribuerer valgkampmateriellet sitt. Jeg kaster ikke sten i glasshus, da jeg alltid har korrekturutfordringer selv…nei, jeg lar meg inspirere av AP til å se hva ‘Fellesskap’ er laget av og lar det skli inn i en tungevrider som begynner med APs versjoner av ordet, og fortsetter med mine egne. Følg gjerne på med egne verselinjer…

Fellesskap

Fellskap

Felelsskap

Feleskap

Skapfelle

Fellkapess

Spellkafe

Kallpessfe

Ska fell AP

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Fellsskap – felelsskap – fellesskap

  1. Geirmund Lykke

    Du glemte fleskelaps og AP-flesk;-)

Legg igjen en kommentar

