Åpent brev til helpdesken hos NTE

 Deler innsendt NTE-brev i ren frustrasjon

Hei

Vår dekoder (med opptaksmulighet) er en sann lidelse.

Installerte NTE familiepakke nå på mandag. Da hadde vi fått feil dekoder, og ny ble tilsendt.

Den nye har følgende problem:

1) Fra man trykker på fjernkontroll til dekoder reagerer tar det fra 5- 30 sekunder før dekoder reagerer.

2) I den grad dekoder da gir respons kommer bilder som er halvt om halvt tonet over i hverandre. Programoversikten gir heller ikke noen hjelp. Den viser bare ‘ingen programinformasjon’.

3) Opptak slår inn på feil tidspunkt. Dekoder er også ute av stand til å ta opp to program samtidig, noe som var en av de vesentlige grunnene til kontraktsinngåelse.

4) Dekoder har en kapasitet på 148 gb. Vi spurte ved kontraktsinngåelse hva som var kapasitet da vi allerede har en opptager med 250gb kapasitet. Vi fikk beskjed om at den dekoderen vi skulle få hadde større kapasitet. alt i alt er jeg svært misfornøyd nå, og sitter med en tv der jeg rett og slett ikke får sett det jeg planlegger.

Den kontrakten som skulle gi meg større frihet på tvfronten er nå blitt et problem for meg, der både tvtilbud er minket, og hagen ser ut som et helvete etter gravingen.

Hagen er nok et tapt prosjekt, men resten bør dere klare å fikse, sporenstreks!

Advertisements

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Åpent brev til helpdesken hos NTE

  1. Tilbaketråkk: Krigssone Tyholt | Hege J. Tunstad

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s